položek
s DPH
  • Zobrazit

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

0098521Kód:
9788073730611EAN:
978-80-7373-061-1ISBN:

FORTUNA

Výrobce:
Skladem u dodavatele, expedice 3 DNY
159  / ksBěžně s DPH:
142  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 17  / ks (10,7%)
Množství:
ks
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Popis: Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.


KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: Knihkupectví U Malých s.r.o., Masarykovo náměstí čp.12, 514 01 Jilemnice, IČ: 27525643,
tel. a fax 481 543 016, evzen@knihajilemnice.cz
www.knihajilemnice.cz
Partneři:

Penzion Paseky nad Jizerou

Top produkty: Učebnice účetnictví 2015 - 1.díl: Štohl Pavel ;   Logico Piccolo rámeček ;   Logico Primo rámeček ;


JavaScript musí být povolen