Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Středoškolská výuka / Jiné předměty

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová; Eva Karásková


Žádné hodnocení. Kód: P98521 Produktové číslo: 9788073730611
Kniha, FORTUNA, 2009, Jaroslava Kynclová; Eva Karásková
Dostupnost: externí sklad 34 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 179 Kč
Ušetříte: 18 Kč
Zlevněno z 179 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 161 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová; Eva KaráskováUčebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Specifikace
Autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková
Nakladatel FORTUNA
Rok vydání 2009
Počet stran 152
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-7373-061-1
Rozměry 21 x 15 x 1 cm
Váha 0.2020000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.