Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Ekonomie, ekonomika

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík


Žádné hodnocení. Kód: P162904 Produktové číslo: 9788024748191
Kniha, GRADA, Jakub Slavík
Produkt již není v prodeji
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají.

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Specifikace
Autor Jakub Slavík
Nakladatel GRADA
Počet stran 192
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,2 x 17 x 1,2 cm
ISBN 978-80-247-4819-1
Váha 0.3300000
Dostupnostní hlídací pes

Rádi vás budeme informovat o naskladnění produktu.

captchaZobrazit jiný kód
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.