položek
s DPH
  • Zobrazit

Marketing jako šachová hra

0137181Kód:
9788026500544EAN:
978-80-265-0054-4ISBN:

BizBooks

Výrobce:
Skladem na centrále
199  / ksBěžně s DPH:
177  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 22  / ks (11,1%)
Množství:
ks
Marketing jako šachová hra

Popis: Marketing jako šachová hra

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!


KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: Knihkupectví U Malých s.r.o., Masarykovo náměstí čp.12, 514 01 Jilemnice, IČ: 27525643,
tel. a fax 481 543 016, evzen@knihajilemnice.cz
www.knihajilemnice.cz
Partneři:

Penzion Paseky nad Jizerou

Top produkty: Učebnice účetnictví 2015 - 1.díl: Štohl Pavel ;   Logico Piccolo rámeček ;   Logico Primo rámeček ;


JavaScript musí být povolen