Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Pavel Adámek; Lucie Maixnerová
Žádné hodnocení. Kód: P396440 Produktové číslo: 9788027133567
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.
Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.
Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
Autor | Pavel Adámek; Lucie Maixnerová | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2022 | |
Počet stran | 272 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-271-3356-7 | |
Rozměry | 24,5 x 17 x 1,7 cm | |
Váha | 0.4610000 |