Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Podnikání, obchod

Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Pavel Adámek; Lucie Maixnerová


Žádné hodnocení. Kód: P396440 Produktové číslo: 9788027133567
Kniha, GRADA, 2022, Pavel Adámek; Lucie Maixnerová
Dostupnost: externí sklad 21 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 469 Kč
Ušetříte: 47 Kč
Zlevněno z 469 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 422 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Pavel Adámek; Lucie Maixnerová

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 
Specifikace
Autor Pavel Adámek; Lucie Maixnerová
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2022
Počet stran 272
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-271-3356-7
Rozměry 24,5 x 17 x 1,7 cm
Váha 0.4610000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.