Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Média, žurnalistika, komunikace

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík


Žádné hodnocení. Kód: P172510 Produktové číslo: 9788087500514
Kniha, VeRBuM, Radim Bačuvčík
Dostupnost: externí sklad 5 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 269 Kč
Ušetříte: 27 Kč
Zlevněno z 269 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 242 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Hudba v reklamě - Radim BačuvčíkKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Specifikace
Autor Radim Bačuvčík
Nakladatel VeRBuM
Počet stran 224
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu matná
Rozměry 23,8 x 17,5 x 2 cm
ISBN 978-80-87500-51-4
Váha 0.5530000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.