Zboží 1 / 13
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Žádné hodnocení. Kód: P121917 Produktové číslo: 9788073576905
Kniha, Wolters Kluwer, 2011, Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Dostupnost: dostupnost na dotaz
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří VinopalPublikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Specifikace
Autor | Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal | |
Nakladatel | Wolters Kluwer | |
Rok vydání | 2011 | |
Počet stran | 196 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 20,8 x 14,6 x 1 cm | |
ISBN | 978-80-7357-690-5 | |
Váha | 0.2510000 |
Rádi vás budeme informovat o naskladnění produktu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 1 / 13