Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Reklama, marketink

Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal


Žádné hodnocení. Kód: P121917 Produktové číslo: 9788073576905
Kniha, Wolters Kluwer, 2011, Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Dostupnost: externí sklad 1 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 355 Kč
Ušetříte: 36 Kč
Zlevněno z 355 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 319 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří VinopalPublikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Specifikace
Autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Nakladatel Wolters Kluwer
Rok vydání 2011
Počet stran 196
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 20,8 x 14,6 x 1 cm
ISBN 978-80-7357-690-5
Váha 0.2510000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.