Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání - Hana Machková


Žádné hodnocení. Kód: P182798 Produktové číslo: 9788024753669
Kniha, GRADA, 2015, Hana Machková
Dostupnost: externí sklad 10 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 299 Kč
Ušetříte: 30 Kč
Zlevněno z 299 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 269 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Porovnat Přihlaste se pro přístup do seznamu zboží.
Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání - Hana MachkováNové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Specifikace
Autor Hana Machková
Nakladatel GRADA
Rok vydání 0
Počet stran 200
Jazyk CZE
Druh Kniha
ISBN 978-80-247-5366-9
Rozměry 24,8 x 17,2 x 1,6 cm
Váha 0.4680000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.