Zboží 9 / 26
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Žádné hodnocení. Kód: P172510 Produktové číslo: 9788087500514
Kniha, VeRBuM, Radim Bačuvčík
Dostupnost: externí sklad 4 ks
Hudba v reklamě - Radim BačuvčíkKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Specifikace
Autor | Radim Bačuvčík | |
Nakladatel | VeRBuM | |
Počet stran | 224 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu matná | |
Rozměry | 23,8 x 17,5 x 2 cm | |
ISBN | 978-80-87500-51-4 | |
Váha | 0.5530000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 9 / 26