Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
Žádné hodnocení. Kód: P359871 Produktové číslo: 9788027112968
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Autor | Carlos Gil | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2021 | |
Počet stran | 200 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-271-1296-8 | |
Rozměry | 24,4 x 16,4 x 1 cm | |
Váha | 0.3330000 |