Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Pedagogika, didaktika

Konec školní nudy - Didaktické metody pro 21. století - Dagmar Sieglová


Žádné hodnocení. Kód: P301972 Produktové číslo: 9788027122547
Kniha, GRADA, dotisk 2023, Dagmar Sieglová
Dostupnost: Čekáme na dodání od nakladatele
Vše 10 %
Cena před slevou: 499 Kč
Ušetříte: 50 Kč
Zlevněno z 499 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 449 Kč , plus doprava
 
Konec školní nudy - Didaktické metody pro 21. století - Dagmar Sieglová

Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční.

Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti.

Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu.

Kniha také nabízí ukázkové lekce a přehled kombinace interaktivních technik a výukových metod v souborné tabulce. Veškeré techniky a metody obsažené v publikaci jsou výsledkem mnohaleté praxe autorky na všech úrovních vzdělávání i v rámci bohatého spektra výukových situací.

Specifikace
Autor Dagmar Sieglová
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2019
Dotisk 2023
Počet stran 336
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 23,7 x 16,3 x 2,2 cm
ISBN 978-80-271-2254-7
Váha 0.6050000
Dostupnostní hlídací pes

Rádi vás budeme informovat o naskladnění produktu.

captchaZobrazit jiný kód
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.