Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Management, řízení, personalistika

Lázeňství - management a marketing - Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček


Žádné hodnocení. Kód: P306100 Produktové číslo: 9788027124619
Kniha, GRADA, 2019, Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček
Dostupnost: externí sklad 5 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 199 Kč
Ušetříte: 20 Kč
Zlevněno z 199 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 179 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Lázeňství - management a marketing - Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Specifikace
Autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2019
Počet stran 368
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,1 x 16,9 x 2,1 cm
ISBN 978-80-271-2461-9
Váha 0.6210000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.