Zboží 21 / 48
Marketing management - 14. vydání - Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Žádné hodnocení. Kód: P140075 Produktové číslo: 9788024741505
Kniha, GRADA, Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Dostupnost: externí sklad 4 ks
Marketing management - 14. vydání - Philip Kotler; Kevin Lane KellerČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Specifikace
Autor | Philip Kotler; Kevin Lane Keller | |
Nakladatel | GRADA | |
Počet stran | 816 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 28,5 x 22,1 x 4 cm | |
ISBN | 978-80-247-4150-5 | |
Váha | 2.6480000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 21 / 48