Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Management, řízení, personalistika

Marketing management - 14. vydání - Philip Kotler; Kevin Lane Keller


Žádné hodnocení. Kód: P140075 Produktové číslo: 9788024741505
Kniha, GRADA, Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Dostupnost: externí sklad 4 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 2.290 Kč
Ušetříte: 229 Kč
Zlevněno z 2.290 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 2.061 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketing management - 14. vydání - Philip Kotler; Kevin Lane KellerČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Specifikace
Autor Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Nakladatel GRADA
Počet stran 816
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 28,5 x 22,1 x 4 cm
ISBN 978-80-247-4150-5
Váha 2.6480000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.