Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Marketing management - Václav Stříteský


Žádné hodnocení. Kód: P432131 Produktové číslo: 9788074008979
Kniha, C.H.BECK, 2023, Václav Stříteský
Dostupnost: externí sklad 4 ks
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
Marketing management - Václav Stříteský

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit?

Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.

 

Specifikace
Autor Václav Stříteský
Nakladatel C.H.BECK
Rok vydání 2023
Počet stran 584
Jazyk CZE
Druh Kniha
Rozměry 24,1 x 17,1 x 2,7 cm
ISBN 978-80-7400-897-9
Váha 0.8220000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.