Domů / Média / Audiokniha na CD

Marketing menších a středních firem - Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová


Žádné hodnocení. Kód: P230702 Produktové číslo: 8594177720059
Médium CD, Meriglobe Business Academy, Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová
Dostupnost: externí sklad 28 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 97 Kč
Ušetříte: 10 Kč
Zlevněno z 97 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 87 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketing menších a středních firem - Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Specifikace
Autor Vladimír John; Pavel Tesař; Marie Tomsová
Nakladatel Meriglobe Business Academy
Jazyk CZE
Druh Médium CD
Vazba CD
Rozměry 19 x 14 x 0,9 cm
Váha 0.0710000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.