Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Žádné hodnocení. Kód: P336102 Produktové číslo: 9788027117246
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.
Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.
V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Autor | Daniel Jesenský | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2020 | |
Počet stran | 512 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 24,8 x 17,7 x 3,2 cm | |
ISBN | 978-80-271-1724-6 | |
Váha | 1.1930000 |