Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský


Žádné hodnocení. Kód: P336102 Produktové číslo: 9788027117246
Kniha, GRADA, 2020, Daniel Jesenský
Dostupnost: externí sklad 21 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 249 Kč
Ušetříte: 25 Kč
Zlevněno z 249 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 224 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Specifikace
Autor Daniel Jesenský
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2020
Počet stran 512
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,8 x 17,7 x 3,2 cm
ISBN 978-80-271-1724-6
Váha 1.1930000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.