Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal


Žádné hodnocení. Kód: P398500 Produktové číslo: 9788027135356
Kniha, GRADA, 2022, Radek Tahal
Dostupnost: externí sklad 48 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 489 Kč
Ušetříte: 49 Kč
Zlevněno z 489 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 440 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.

Specifikace
Autor Radek Tahal
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2022
Počet stran 296
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 25 x 17,5 x 2 cm
ISBN 978-80-271-3535-6
Váha 0.6280000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.