Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal


Žádné hodnocení. Kód: P242113 Produktové číslo: 9788027102068
Kniha, GRADA, 2017, Radek Tahal
Dostupnost: externí sklad 5 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 179 Kč
Ušetříte: 18 Kč
Zlevněno z 179 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 161 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Specifikace
Autor Radek Tahal
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2017
Počet stran 264
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 14,8 x 17,5 x 2 cm
ISBN 978-80-271-0206-8
Váha 0.5700000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.