Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Žádné hodnocení. Kód: P242113 Produktové číslo: 9788027102068
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Autor | Radek Tahal | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2017 | |
Počet stran | 264 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 14,8 x 17,5 x 2 cm | |
ISBN | 978-80-271-0206-8 | |
Váha | 0.5700000 |