Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Moderní retail marketing - Hana Volfová; Eva Jaderná


Žádné hodnocení. Kód: P369623 Produktové číslo: 9788027113842
Kniha, GRADA, 2021, Hana Volfová; Eva Jaderná
Dostupnost: externí sklad 23 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 149 Kč
Ušetříte: 15 Kč
Zlevněno z 149 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 134 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Moderní retail marketing - Hana Volfová; Eva Jaderná

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Specifikace
Autor Hana Volfová; Eva Jaderná
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2021
Počet stran 240
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-271-1384-2
Rozměry 24,7 x 17,6 x 2,1 cm
Váha 0.5480000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.