Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young; David Ogilvy
Žádné hodnocení. Kód: P254276 Produktové číslo: 9788025621592
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Autor | Miles Young; David Ogilvy | |
Nakladatel | Svojtka | |
Rok vydání | 2018 | |
Počet stran | 224 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 25,7 x 19,7 x 2,2 cm | |
ISBN | 978-80-256-2159-2 | |
Váha | 0.9710000 |