Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young; David Ogilvy


Žádné hodnocení. Kód: P254276 Produktové číslo: 9788025621592
Kniha, Svojtka, 2018, Miles Young; David Ogilvy
Dostupnost: externí sklad 7 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 699 Kč
Ušetříte: 70 Kč
Zlevněno z 699 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 629 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young; David Ogilvy

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Specifikace
Autor Miles Young; David Ogilvy
Nakladatel Svojtka
Rok vydání 2018
Počet stran 224
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměry 25,7 x 19,7 x 2,2 cm
ISBN 978-80-256-2159-2
Váha 0.9710000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.