Optimalizace webových stránek - Proč si 95% návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit - Dan Croxen-John; Johann Van Tonder
Žádné hodnocení. Kód: P378829 Produktové číslo: 9788075087164
Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě. Příručka obsahuje i řadu případových studií.
Tato kniha je praktickým průvodcem optimalizací e-commerce a webových stránek, který vás krok za krokem dovede k realizaci osvědčeného přístupu používaného po celém světě. Tento přístup nepodléhá jen nejnovějším trendům, ale vznikl na základě vědeckých principů, které jsou prověřené praxí a časem.
Publikace vás spolehlivě provede celým procesem od identifikace růstových příležitostí až po jejich úspěšnou realizaci a vyhodnocení. Najdete zde podrobnou metodiku, která vám poskytne potřebné know-how pro nastartování růstu vašeho internetového obchodu.
Obsah knihy:
- Sestavení týmu a shromáždění důkazů
- Shromáždění dat
- Behaviorální výzkum
- Hlas zákazníka
- Analýza merchandisingu
- Vytvoření podrobného plánu experimentu
- Od hypotézy k experimentu
- Testování hypotézy
- Personalizace
- Optimalizujeme optimalizaci
- Lidé a kultura optimalizace
- Věda o nakupování
- Spuštění nových webových stránek
Autor | Dan Croxen-John; Johann Van Tonder | |
Nakladatel | Lingea | |
Rok vydání | 2022 | |
Počet stran | 288 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 23,3 x 16 x 1,8 cm | |
ISBN | 978-80-7508-716-4 | |
Váha | 0.4550000 |