Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Podnikání v globalizovaném světě - František Janatka


Žádné hodnocení. Kód: P236187 Produktové číslo: 9788075527547
Kniha, Wolters Kluwer, 2017, František Janatka
Dostupnost: externí sklad 52 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 495 Kč
Ušetříte: 50 Kč
Zlevněno z 495 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 445 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Podnikání v globalizovaném světě - František Janatka

Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně; reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž prostorové, sociální, politické, kulturní, environmentální, právní a informační souvislosti podnikání v globalizovaném světě.

„Text publikace je zpracován na potřebné odborné úrovni, srozumitelným jej však shledají i čtenáři z řad studentů a široké veřejnosti. Vydání publikace představuje záslužný počin, který ocení jak zájemci o přehledný text nabízející široké spektrum informací o podnikání v globalizovaném prostředí, tak podnikatelé, kteří výzvám globalizace reálně čelí. Celkově lze velmi pozitivně hodnotit aktivitu autorského kolektivu, který připravil monografii s názvem ‚Podnikání v globalizovaném světě‘ k tisku. Lze důvodně předpokládat zájem nejen ze strany široké odborné veřejnosti, ale i studentů VŠ a SŠ se zaměřením na předmětnou oblast.“

Specifikace
Autor František Janatka
Nakladatel Wolters Kluwer
Rok vydání 2017
Počet stran 340
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-7552-754-7
Rozměry 20,5 x 14,5 x 1,7 cm
Váha 0.4335000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.