Zboží 64 / 193
Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel Chadt
Žádné hodnocení. Kód: P407656 Produktové číslo: 9788076766389
Kniha, Wolters Kluwer, 2023, Karel Chadt
Dostupnost: externí sklad 42 ks
Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel ChadtAutor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Specifikace
Autor | Karel Chadt | |
Nakladatel | Wolters Kluwer | |
Rok vydání | 2023 | |
Počet stran | 232 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
ISBN | 978-80-7676-638-9 | |
Rozměry | 21,4 x 15 x 1,5 cm | |
Váha | 0.3030000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 64 / 193