Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Ekonomie, ekonomika

Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel Chadt


Žádné hodnocení. Kód: P407656 Produktové číslo: 9788076766389
Kniha, Wolters Kluwer, 2023, Karel Chadt
Dostupnost: externí sklad 42 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 539 Kč
Ušetříte: 54 Kč
Zlevněno z 539 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 485 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Psychologie trhu a chování spotřebitele - Karel ChadtAutor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Specifikace
Autor Karel Chadt
Nakladatel Wolters Kluwer
Rok vydání 2023
Počet stran 232
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-7676-638-9
Rozměry 21,4 x 15 x 1,5 cm
Váha 0.3030000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.