Domů / Knihy / Populárně naučná pro dospělé / Kariéra / Reklama, marketink

Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová


Žádné hodnocení. Kód: P430284 Produktové číslo: 9788027139217
Kniha, GRADA, 2023, Květa Olšanová
Dostupnost: externí sklad 24 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 339 Kč
Ušetříte: 34 Kč
Zlevněno z 339 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 305 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.

V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Specifikace
Autor Květa Olšanová
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2023
Počet stran 168
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,2 x 16,8 x 0,9 cm
ISBN 978-80-271-3921-7
Váha 0.3000000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.