Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková; Petr Janeček


Žádné hodnocení. Kód: P434196 Produktové číslo: 9788027137220
Kniha, GRADA, 2023, Dagmar Jakubíková; Petr Janeček
Dostupnost: externí sklad 17 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 599 Kč
Ušetříte: 60 Kč
Zlevněno z 599 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 539 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková; Petr JanečekKniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Specifikace
Autor Dagmar Jakubíková; Petr Janeček
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2023
Počet stran 432
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24,5 x 17 x 2,5 cm
ISBN 978-80-271-3722-0
Váha 0.7250000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.