Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Strategie digitálního marketingu - Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing - Simon Kingsnorth


Žádné hodnocení. Kód: P378826 Produktové číslo: 9788075087140
Kniha, Lingea, 2022, Simon Kingsnorth
Dostupnost: externí sklad 37 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 590 Kč
Ušetříte: 59 Kč
Zlevněno z 590 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 531 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Strategie digitálního marketingu - Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing - Simon Kingsnorth

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.

Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.

Kniha mimo jiné obsahuje:

  • případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
  • nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
  • rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Specifikace
Autor Simon Kingsnorth
Nakladatel Lingea
Rok vydání 2022
Počet stran 384
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 23,6 x 15,7 x 2,1 cm
ISBN 978-80-7508-714-0
Váha 0.5990000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.