Domů / Knihy / Učebnice, odborná literatura / Společenské, humanitní vědy / Reklama, marketink, obchod

Základy marketingu - 2. , přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček


Žádné hodnocení. Kód: P254910 Produktové číslo: 9788024758695
Kniha, GRADA, dotisk 2021, Miroslav Karlíček
Dostupnost: externí sklad 28 ks
Vše 10 %
Cena před slevou: 359 Kč
Ušetříte: 36 Kč
Zlevněno z 359 Kč (Naše normální cena.)
nyní jen 323 Kč , plus doprava
Doba dodání: 2 - 5 Dnů
 
Základy marketingu - 2. , přepracované a rozšířené vydání - Miroslav KarlíčekChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?
Specifikace
Autor Miroslav Karlíček
Nakladatel GRADA
Rok vydání 2018
Dotisk 2021
Počet stran 288
Jazyk CZE
Druh Kniha
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměry 24 x 16,5 x 1,5 cm
ISBN 978-80-247-5869-5
Váha 0.4895000
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.