Zboží 16 / 23
Základy marketingu - 2. , přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček
Žádné hodnocení. Kód: P254910 Produktové číslo: 9788024758695
Kniha, GRADA, dotisk 2021, Miroslav Karlíček
Dostupnost: externí sklad 28 ks
Základy marketingu - 2. , přepracované a rozšířené vydání - Miroslav KarlíčekChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Specifikace
Autor | Miroslav Karlíček | |
Nakladatel | GRADA | |
Rok vydání | 2018 | |
Dotisk | 2021 | |
Počet stran | 288 | |
Jazyk | CZE | |
Druh | Kniha | |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá | |
Rozměry | 24 x 16,5 x 1,5 cm | |
ISBN | 978-80-247-5869-5 | |
Váha | 0.4895000 |
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 16 / 23